"אל תפקירו את חינוך בניכם" • העדה החרדית: הישארו בחו"ל

    ארי וידר No Comments on "אל תפקירו את חינוך בניכם" • העדה החרדית: הישארו בחו"ל
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוגי 'העדה החרדית' ידועים כמתנגדים למדינת ישראל כמדינה ציונית ולאור קריאת ראש הממשלה בנימין נתניהו ליהודי צרפת לעלות לישראל, הם בחרו לפרסם קריאה ליהדות הגולה שלא לעלות ארצה מאחר שישראל אינה בטוחה.

    במכתב שפירסמו נכתב "בצער רב קיבלנו את הידיעה המרה יחד עם כל בית ישראל על הריגת כמה מבני ישראל ה"יד ומי שאמר לעולמו די יאמר לצרותינו די".

    "אולם על של עתה באנו כי בעקבות המאורעות עושים ראשי המדינה תעמולה גדולה לקרוא אל יהדות צרפת ואירופה בכלל לעלות לארץ הקודש. ועל כן פונים אנו אל אחינו בני ישראל החרדים לדבר ה' שלא יטו אוזנם לקול התעמולה הזאת וכל עוד אינם יודעים היכן יתחנכו בניהם ובנותיהם שיחיו בדרך התורה המסורה לנו הצרופה לא יעלו לארץ הקודש כי הסכנה מרובה מרשת אשר טומנים להם ראשי השלטון כפי שעשו בעבר עם יהדות הגולה ילדי טהרן ועוד רבים אשר לדאבון לב אבדו מעדת בני ישראל החרדים ועזבו מקור מים חיים לחצוב בארות נשברות אשר לא יכילו המים ונטמעו בכור ההיתוך החילוני רח"ל".

    "שמעו אל דבר ה' אל תפקירו את חינוך בניכם ובנותיכם בעבור תעמולה לאומית זולה של כוחי ועוצם ידי אשר השמידו חלק גדול מכלל ישראל רחל. שמרו מכל משמר על חינוך צאצאיכם ובני ובנות ישראל הבחורים והבתולות לא יעלו לארץ הקודש כל עוד אינם יודעים היכן יהיה מקום חינוכם ולימודם הראוי בדרך התורה".

    יצויין כי רק לפני שבוע רמז הגראי"ל שטיינמן לקבוצת יהודים מצרפת כי אין לעלות לישראל בשל הפיגועים.

    yowep16l__w470h667q80



    0 תגובות